Alla inlägg under november 2014

Av Annika - 15 november 2014 20:25

tiden går och jag hinner inte med allt jag borde.
Har fått en heltidstjänst i hemtjänsten och började i måndags. Tre brevid gångar en prov dag och en själv.
Proven var om Tes och viva och fick alla rätt på båda proven ? och i fredags gjorde jag delegering och alla rätt där oxå. Känner mig stolt över mig själv faktiskt :)
Det var nervöst att gå själv i fredags. Jag känner inte till stan kan inga gator eller ngt, men som tur är finns gps ? på måndag blir det fler besök än de jag hade sist. Men jag ska fixa det :)
Annars så är allt som vanligt, idag kom vinter däcken på så det känns tryggt. Nu behöver vi bara en ny liten billig bil som kan ta mig till jobbet och tbx billigt!
Jobbar massor men vet inte hur julen ser ut än :/
Mamma kommer den 18/12 för den dagen e jag ledig ?

Nu är kl 20,23 och jag somnar snart, att gå upp 5 en lördag e ingen höjdare...

Så Jag önskar er en bra lördag och var rädda om er, remember don't drink and drive!!!!

Puss och kram

Av Annika - 6 november 2014 22:28

förlåt för dålig uppdatering, började bra sen dalade det ner. Eller var det brist på ngt att skriva? Lite blandat tror jag.
Det har inte hänt så mycket spännande att skriva om. Vart på utvecklingssamtal med W i L och de har bara goda saker att säga om barnen :) men det visste jag redan (stolt mamma)
Nu till mitt woho. Jag har äntligen fått ett heltidsjobb :) Jag ska jobba inom hemtjänsten med start på måndag redan :) allt gick så fort.
Pratade med chefen i måndags, skulle skicka in ansökan för att set ska bli rätt. Skickade in det direkt. På tis morgon ringde chef nr 2 och ville träffa mig idag. Självklart åkte jag dit, efter 5 min samtal så frågade hon mig när jag kan börja jobba :) så på måndag börjar Jag med att få delegering på morgonen sen direkt till jobbet och börja min bredvid gång :) till 16 jobbar jag då, så barnen får börja 6 på morgonen vissa dagar. Långa dagar blir det men vad ska man göra?
Men det kommer gå bra hoppas jag. Jag vet att det kommer gå bra :)
Me very happy :)

Nu sova.
Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards