Direktlänk till inlägg 11 oktober 2014

Minnen

Av Annika - 11 oktober 2014 22:44

hoda minnen från förr finns det mycket av. Idag har jag chattat med Carina en jag jobbade med i Falkenberg när vi bodde där. Då jobbade jag som resvärd och tsm med Carina hade vi hand om falkenbergs buss och tåg. Vi hjälpte äldre och de som behövde hjälp av och på tåg/bussar. Inte det roligaste jobbet men kul hade vi :)
Sen hade vi våra Goa grabb vänner som jobbade på Öresundstågen, de gick och sålde kaffe mm med en vagn på sträckan Gbg-Ängelholm har jag för mig. De var så Goa killar som blev bra vänner till oss. Tråkiga är att det är typ 7år sen. Minns att de heter Andreas och Johan men inte efternamnet. Vet att Johan fick jobb i Stockholm på tåg där och Andreas fyller år på alla hjärtans dag. Bodde då i Gbg. För mig han var bi.
Någon som läser detta kanske vet vilka det är. ?
Hade vart kul och få kontakt med dem igen :)

Idag har det vart en skön dag ute, och dagen har gått fort.
Gubben har blivit dålig och inte vart på humör.

Har planerat in julen med N och sagt att hon och farmor firar jul med oss de ska inte sitta själva efter detta med vår fina H. Utan vi samlas tsm och har det mysigt.

Nu är det lägg dax för mig

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 7 december 2014 08:43

länge sen sist nu jag skrev, men sen jag började jobba för en månad sen så har jag inte haft tid eller ork att skriva. Men tänkte jag kan slänga ihop lite nu medans jag har lite tid över. Sen en månad tillbaka jobbar jag i hemtjänsten med en tjänst...

Av Annika - 15 november 2014 20:25

tiden går och jag hinner inte med allt jag borde. Har fått en heltidstjänst i hemtjänsten och började i måndags. Tre brevid gångar en prov dag och en själv. Proven var om Tes och viva och fick alla rätt på båda proven ? och i fredags gjorde jag d...

Av Annika - 6 november 2014 22:28

förlåt för dålig uppdatering, började bra sen dalade det ner. Eller var det brist på ngt att skriva? Lite blandat tror jag. Det har inte hänt så mycket spännande att skriva om. Vart på utvecklingssamtal med W i L och de har bara goda saker att säga...

Av Annika - 30 oktober 2014 20:41

nu har det gått ett par dagar sen jag skrev. Jag lever och mår bra. Bara vart vårt internet som är segt nu och då har det krånglat att logga in här. Så vad har hänt? Barnen har höstlov och de klättrar på väggarna här. Vi har inte så mycket peng...

Av Annika - 24 oktober 2014 23:17

ja orken var e den? Vissa dagar mår jag rätt bra, andra mindre bra. Haft några svakor där jag hellre legat under jorden pga allt som rör sig i huvudet, orken, lusten, ångesten. Många faktorer som spelar in. Dagarna kan vara helt okej, då barnen är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards