Direktlänk till inlägg 11 oktober 2014

....

Av Annika - 11 oktober 2014 09:14

vad ska man säga idag har de kalas för J som fyllde 15 här om dagen och vi fick inte ens en inbjudan. Det är min mans brorsdotter som fyller år men vi är inte bjudna pga att vi skrev att vi inte tänkte komma på tvillingarnas kalas för de sket i att komma på L's kalas när han fyllde 1år. Så nu när det är kalas är vi inte bjudna alls. Inte för vi bryr oss för vi hade inte gått ändå, men jag tycker att det hör till ren hyfs att som vuxen människa ändå skicka en inbjudan. Gubben är ändå hennes gudfar, är det mig hon stör sig så på kunde hon sagt att han var välkommen men inte jag. Men nej nu straffar de alla. Sen var det inte våra ord som skrevs sist utan det var min svärmor som sa vad gubben skulle skriva. Men skit i det. Ju mindre jag behöver träffa henne L är jag nöjd ?
Vi ska ha kalas för vår stora L som fyller 7 snart och gissa vad trots de är gudföräldrar kommer vi inte bjuda dem heller ;) ska vara lika barnslig som hon, hon är 3år äldre än mig och tror hon fortfarande är 18.
---
Idag blir det städning av garderoben och rensa lite bland barnkläderna igen.
----
Inget på tv heller kan det inte bli måndag då PH börjar igen... Ibland önskar man att man var lite yngre och kunde parta lite och träffa folk ute. Men det livet har jag redan levt, men när man kollat instagram som Erics kristians och Calles så hade jag lätt velat parta med dem. Hade jag vart 21 ogift och utan barn hade man nog lagt in en stöt på Eric eller Calle ;)
Men nu är man äldre, lyckligt gift och 4 barns mamma ??
Bara jobbet som saknas nu. Hittade ett jobb jag ska söka iallafall, bars hoppas på det bästa.

Ha en bra helg alla läsare.

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 7 december 2014 08:43

länge sen sist nu jag skrev, men sen jag började jobba för en månad sen så har jag inte haft tid eller ork att skriva. Men tänkte jag kan slänga ihop lite nu medans jag har lite tid över. Sen en månad tillbaka jobbar jag i hemtjänsten med en tjänst...

Av Annika - 15 november 2014 20:25

tiden går och jag hinner inte med allt jag borde. Har fått en heltidstjänst i hemtjänsten och började i måndags. Tre brevid gångar en prov dag och en själv. Proven var om Tes och viva och fick alla rätt på båda proven ? och i fredags gjorde jag d...

Av Annika - 6 november 2014 22:28

förlåt för dålig uppdatering, började bra sen dalade det ner. Eller var det brist på ngt att skriva? Lite blandat tror jag. Det har inte hänt så mycket spännande att skriva om. Vart på utvecklingssamtal med W i L och de har bara goda saker att säga...

Av Annika - 30 oktober 2014 20:41

nu har det gått ett par dagar sen jag skrev. Jag lever och mår bra. Bara vart vårt internet som är segt nu och då har det krånglat att logga in här. Så vad har hänt? Barnen har höstlov och de klättrar på väggarna här. Vi har inte så mycket peng...

Av Annika - 24 oktober 2014 23:17

ja orken var e den? Vissa dagar mår jag rätt bra, andra mindre bra. Haft några svakor där jag hellre legat under jorden pga allt som rör sig i huvudet, orken, lusten, ångesten. Många faktorer som spelar in. Dagarna kan vara helt okej, då barnen är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards