Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Ett tag sen

Av Annika - 30 oktober 2014 20:41

nu har det gått ett par dagar sen jag skrev. Jag lever och mår bra. Bara vart vårt internet som är segt nu och då har det krånglat att logga in här.
Så vad har hänt?

Barnen har höstlov och de klättrar på väggarna här. Vi har inte så mycket pengar att röra oss på vilket leder till att vi inte kan ta oss till lekland med alla barnen, blir väldigt dyrt för oss. Så det blir roa dem hemma.

Vart vid H's grav här om dagen och satt ett ljus. Mötte även svärmor och svägerskan T där, mamma till H. Hon har gjort det jätte fint där. Men önskar han var hos oss här inte 4meter under jorden :( hon var trevlig mot mig och det kändes som vanligt mellan oss. Känns skönt och hoppas det förblir så.
Ska dit på lördag igen och lägga denna fina oxå

[Bild]

Sen till något mer glädjande har ev ett jobb på gång :) inom hemtjänsten. Jag har aldrig jobbat med det men det blir nog bra. Det är via en gammal skolkompis som jobbar där och han sa att de sökte personal. Så han pratade med Chefen om mig och hon blev intresserad och ska ringa mig nästa vecka. Tänk vad glad jag är men samtidigt så himlans nervös. Jag vill ha detta jobb.. Skulle underlätta så mycket för oss ekonomiskt här. Så håll tummarna för mig.
----
Nu funderar jag på sova har vart uppe sen 4 imorse då W var vaken och kollade på tv :/
Här om dagen fick jag gå upp 3 då lilla L tyckte det var dax att gå upp.

Men uppdaterar imorgon igen

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 7 december 2014 08:43

länge sen sist nu jag skrev, men sen jag började jobba för en månad sen så har jag inte haft tid eller ork att skriva. Men tänkte jag kan slänga ihop lite nu medans jag har lite tid över. Sen en månad tillbaka jobbar jag i hemtjänsten med en tjänst...

Av Annika - 15 november 2014 20:25

tiden går och jag hinner inte med allt jag borde. Har fått en heltidstjänst i hemtjänsten och började i måndags. Tre brevid gångar en prov dag och en själv. Proven var om Tes och viva och fick alla rätt på båda proven ? och i fredags gjorde jag d...

Av Annika - 6 november 2014 22:28

förlåt för dålig uppdatering, började bra sen dalade det ner. Eller var det brist på ngt att skriva? Lite blandat tror jag. Det har inte hänt så mycket spännande att skriva om. Vart på utvecklingssamtal med W i L och de har bara goda saker att säga...

Av Annika - 24 oktober 2014 23:17

ja orken var e den? Vissa dagar mår jag rätt bra, andra mindre bra. Haft några svakor där jag hellre legat under jorden pga allt som rör sig i huvudet, orken, lusten, ångesten. Många faktorer som spelar in. Dagarna kan vara helt okej, då barnen är ...

Av Annika - 18 oktober 2014 22:56


Jag orkar inte mera snart ikväll brast verkligen allt. Idag kom ångesten som en ren jävla käftsmäll. Varför lever jag och inte vissa andra? Idag ville jag heller vara på andra Sidan med min mormor och för att kunna träffa H igen. Kan förstå hans käns...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards