Direktlänk till inlägg 11 oktober 2014

EFTERLYSNING

Av Annika - 11 oktober 2014 22:50

söker efter två killar som iallafall under 2006-2007 jobbade på Öresundståget mellan Gbg och Ängelholm med att gå med kaffevagn på den sträckan och hoppa av i fbg ibland och ha rast och vända.
De/Ni heter Andreas född 14/2 och var 24år då. Den andra var Johan vet att du fick jobb i Stockholm och jobbade på tåg där, tror du flyttade in hos ngn släkting där.
Tyvärr har jag inget efternamn på dem. Minns det inte.
Men om ngn vet vilka det är jag menar kan väl skriva då :)
Hade vart kul att höras av igen.

Snälla hjälp att hitta dem ?

Tack ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 7 december 2014 08:43

länge sen sist nu jag skrev, men sen jag började jobba för en månad sen så har jag inte haft tid eller ork att skriva. Men tänkte jag kan slänga ihop lite nu medans jag har lite tid över. Sen en månad tillbaka jobbar jag i hemtjänsten med en tjänst...

Av Annika - 15 november 2014 20:25

tiden går och jag hinner inte med allt jag borde. Har fått en heltidstjänst i hemtjänsten och började i måndags. Tre brevid gångar en prov dag och en själv. Proven var om Tes och viva och fick alla rätt på båda proven ? och i fredags gjorde jag d...

Av Annika - 6 november 2014 22:28

förlåt för dålig uppdatering, började bra sen dalade det ner. Eller var det brist på ngt att skriva? Lite blandat tror jag. Det har inte hänt så mycket spännande att skriva om. Vart på utvecklingssamtal med W i L och de har bara goda saker att säga...

Av Annika - 30 oktober 2014 20:41

nu har det gått ett par dagar sen jag skrev. Jag lever och mår bra. Bara vart vårt internet som är segt nu och då har det krånglat att logga in här. Så vad har hänt? Barnen har höstlov och de klättrar på väggarna här. Vi har inte så mycket peng...

Av Annika - 24 oktober 2014 23:17

ja orken var e den? Vissa dagar mår jag rätt bra, andra mindre bra. Haft några svakor där jag hellre legat under jorden pga allt som rör sig i huvudet, orken, lusten, ångesten. Många faktorer som spelar in. Dagarna kan vara helt okej, då barnen är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards