Alla inlägg den 7 december 2014

Av Annika - 7 december 2014 08:43

länge sen sist nu jag skrev, men sen jag började jobba för en månad sen så har jag inte haft tid eller ork att skriva. Men tänkte jag kan slänga ihop lite nu medans jag har lite tid över.
Sen en månad tillbaka jobbar jag i hemtjänsten med en tjänst på 100% och jag bara älskar jobbet, det är så kul och omväxlande och de äldre är bara hur underbara som helst.
Jag har hört så mycket positivt om mig av en av mina gamla vänner Patrick som var den som fick in mig på jobbet. De äldre tycker jag är lugn och harmonisk och de trivs så bra när jag kommer. Han kände sig som en stolt tupp när han fick höra det, han känner lite ansvar för mig då han var den som fick in mig på jobbet.
De anställda verkar trivas med mig oxå :) vilket är trevligt.
Har fem som jag ungås mest med, Sandra, Linnea, Patrick, Bernadette och Theresa. Men de flesta är helt underbara.

Jag har fått en ny bil oxå en liten en av pappa då Volvon kostade en del att köra de nästan fem milen till jobbar enkel resa. Och sen knackar den när man svänger :/.

Ska jobba hela julhelgen inkl julafton, och nyårsafton. Ger bra med cach ?

Har inte Mycket ledigt så stressen inför julen ligger och går mig hack i häl. Ingen rolig känsla men jag få fixa det ändå. Mamma och jag ska till gekås den 23/12 och köpa julklappar.

Bakat lite inför jul iallafall har jag gjort men blir inte som det vart förr, men det e så det blir nör jag jobbar hela tiden.

Idag jobbar jag kvällen 15.15- 21.45 men blir bra e på mitt favvo område :)

Nu ska jag baka färdigt bullarna och moccarutorna.

Ha en bra andra advent alla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards