Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Annika - 4 oktober 2014 08:30

vet inte hur länge jag kommer orka med detta. Sova 5 Tim per natt, orkar verkligen inte hela tiden förlora så mycket sömn. Mitt humör är det sämsta, väldigt irriterad, sur och minsta tjat får mig att gå i taket.
Huvudvärk kommer lika snabbt.. Jag är verkligen inte på humör för fem öre.
Varje dag de samma upp efter ca 5 Tim, ta hand om barnen, städa, hämta/lämna barnen här och där, tvätta, laga mat, städa mer osv.
Gubben ? Har hört det såå många gånger, alla ska hjälpa till här hemma. Ungarna stökar ner, lilla L på 1år hjälper mig mest här hemma :O
Gubben går och lägger dig runt 4 på morgonen går upp 12-1. Sätter sig i soffan typ hela dagen, efter 3-4 Tim går han lägger sig igen i ca 2 Tim sen soffan igen. Ngn gång får han för sig att diska/ städa köket men alla andra rum får Jag ta.
Säger jag till han blir han sur och förbannad, så man tröttnar på humöret och slutar med att jag surar resten av dagen och det gör jag så han verkligen fattar att jag e förbannad. Vilket alltid leder till att han blir förbannad. Jävla ond cirkel det där. Värre blir det när jag e trött. Visst han säger gå lägg dig en stund. Men kan inte sova när lilla L är vaken för han e mammig sen när man väl lägger sig med han e det e jävla liv på de andra barnen. Så det funkar ändå inte.
Usch kände att jag var tvungen att gnälla av mig.

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards