Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Annika - 16 oktober 2014 22:40

nu håller nog bägaren På rinna över snart... Vet inte hur länge jag orkar gå hemma mer. Kryper i hela kroppen och jag vill bara lägga mig ner på marken och skrika som ett barn, skrika, gråta, svära, slå på saker. Det slår så hårt i hjärtan pulsen stiger och jag blir bara förbannad. Att det ska vara så svårt att hitta ett jobb. Har två utbildningar, både barnskötare och undersköterska. Men finns det fast jobb? Nej, praktik möjligtvis. Ja men jag kan inte leva på mina småpengar hela livet för att ni inte vill anställa. Ni vill ha gratis arbetare det e ju smidigt. Visst du får in en fot men vad spelar det för roll om du ändå inte tänker anställa mig.? Blir så trött och frustrerad på att allt ska gå via kontakter, jaha jag som inte är född och uppvuxen här, som knappt känner ngn här, är det kört då? Tydligen.
Just nu känns inte mitt liv alls kul och jag vill inte ens fira jul. Jag orkar inte, vill inte känner ingen glädje i det. Vill bara försvinna.. Känns som Jag är in i någon slags depression, inget är kul allt är bara fel. Jag är fel, är tjock och ful och skäms för mig själv.

Usch livet känns inte kul just nu.
Jag lever för min familj, mina underbara pojkar A,L,W och L och min man. Utan dem i mitt liv hade jag inte haft ett liv. De är glädjen i mitt liv, även om de ibland tycker på fel knappar och driver mig till vansinne. Men jag älskar dem så mycket. Mina stoltheter och kärlekarna i mitt liv.

Nu har jag fått skriva av mig lite frustration och hoppas jag kan få sova lite iallafall. För även om hoppet att få ett jobb är ute så kan jag väl ändå få sova lite så jag orkar med mig själv.

Puss och kram från fula mig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards