Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Annika - 16 augusti 2014 21:16

Idag och imorgon är det gällstad dagarna men tycker inte det e ngt att ha, så det har jag struntat i idag. Men funderar på åka till lager 157 imorgon och se om de har ngt billigt :) ska se om de har de jeans byxorna jag vill ha för 150kr. Har inte anv jeans på flera år pga min övervikt jag hade. Men med träning och mindre mat så lyckades jag gå ner :)
Så nu vill jag hitta ett par snygga jeans som sitter bra på en hängig benig röv ?

Hade gärna vart hos min familj i Norrköping oxå då det vart Augusti festen denna helg. Inte så spännande men tycker marknaden kunde vart skoj :) och träffar min fina svägerska Erica och syskonbarnen ja självklart min bror oxå, fast han inte e den pratgladaste precis.
Mycket man vill men svårt att hinna med allt och sen e det ju det där med pengar.
Precis slut med min FP och så kom den härliga bilskatten på 2000kr oxå :( så pengar till övers blir det inte.
Så nu bara hoppas jag kan hitta ett natt jobb inom vården så snart som möjligt. Bara hålla tummarna?

Nu har bebis somnat och jag ska försöka få de andra två små att sova. Den äldsta är hos kompisar.
Så ikväll blir det egen tid med gubben ??

Önskar er alla en trevlig lördag :)

Av Annika - 16 augusti 2014 10:20

Alltså jag har lovat mig själv att inte bry mig men snälla ngn för att ni har problem med mig behöver inte er barn lida för det. Det är inte barnen som har problem med mig det är Ni föräldrar! För att vi inte tycker samma sak i en viktig fråga så betyder inte det att barnen ska lida för det.
Men tydligen ska de det!

Går så bra att snacka skit om mig innan ni tar reda på sanningen, men glömde det ni är så patetiska att ni hittar på historier som ni själva tror på.

Herregud jag e så dålig svägerska för att jag inte kan finnas till hands 100% skillnaden är att det e du som slickar hennes röv och mindfuckar hemmet 24/7 så hon inte ens svarar när hennes egen mamma ringer.
Ni har barnvakt eller er 14 åring som tar hand om tvillingar som inte ens e 3 för att ni ska fjäska och festa.
Jag lämnar inte mina barn alls utan har jag satt dem till världen är det mitt ansvar att ta hand om dem! Inte de äldre syskonen. Jag har ett autustisk barn inte alltid så lätt.
Men just det jag e så dålig svägerska då. Men fortsätt ni att slicka röv, har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det heller.
Ni som känner mig vet att jag inte är en dålig människa utan jag sätter min familj i första hand, och de vänner jag har vet att de betyder allt även om vi inte ses eller höres så ofta. ??

Ta mig för den jag är, eller vänd ryggen till och gå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards