Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Annika - 22 augusti 2014 23:57

En bra fredag som kunde avslutats lika bra, slutade inte alls så som man hoppats.
Efter att Liam slutat skolan för dagen så åkte vi till Borås och hem till svärmor och min fina svägerska Samira. Där var vi lite mer än två timmar och pratade om div allt från vad man ska rösta på till hur familjemedlemmar älskar att snacka bakom ryggen till den tragiska dagen i maj då en medlem i familjen avslutade sitt liv :(
Halv fem skulle jag möta upp dem som jag skulle köpa bilbarnstolen av. Jädra trafik den tiden i Borås och de kör som idioter skulle kunna tro de fått sitt körkort i ett Corn flakes paket. Men till sist kom vi fram med 10 min till godo vilket e bra för mig som för det mesta är lite sen.
Super nöjd är jag med barnstolen ?

Sådan blev det :)

Sen tog vi svängen förbi mc Donalds så barnen fick lite mat. Sen köpte vi fredagsmys som fick bli revbensspjäll och kyckling klubbor. Mums ?

Sen tittade vi på ett avsnitt PLL, fortfarande allt frid och fröjd.
MEN sen tog det tvär vändning... Jag hörde fel på ngt han mumlade vilket resulterade i att han sa att jag e dum i huvudet och så korkad, då blev jag sur och sa ska du kalla mig för det kan du dra åt helvete. Sen dess har han inte sagt ett ord. Sitter där i soffan med sin älskade kontroll i handen.. Blir så trött ibland. Men ska man tolerera att bli kallad för ngt även om det e på skämt?
Tycker inte det. Har redan dåligt självförtroende och detta gör det ju inte bättre ?
Så nu ligger jag här i sängen med min bebis istället för att kunnat haft mys med gubben. Jaja kul och se hur han e när man får upp han vid 12 då jag och barnen säkert e uppe redan från 7. Men som vanligt går han och lägger sig runt 4-5 på morgonen.
Äsch nu orkar jag inte bry mig mer för ikväll. Måste sova så jag kan ta hand om barnen imorgon. Ska till hökerum och träffa fina Natalie imorgon oxå. Bilen blir fixad imorgon oxå ?

Så godnatt där ute ??

Av Annika - 22 augusti 2014 10:52

Hoppas att jag kommer med i denna kampanj. Jag som älskar tacos framför allt den nya tacokycklingen som finns. Så god ?
Det hade vart gott att prova den i dessa båtar dom e i mjukt bröd då jag inte e förtjust i de hårda.
Då jag håller tummarna att jag får vara en av dem som får äran att buzza om dessa.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards