Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Annika - 26 augusti 2014 20:03

Karlar alltså man kan inte leva med er och man kan inte leva utan er ?
Här gnälls det på att det ser förjävligt ut när barnen har leksaker och kläder framme, men varför inte plocka upp det om det stör dig? Nej det är enklare att klaga än att görs ngt. Sen när jag börjar städa och göra iordning och klagar på att jag inte vill göra allt själv ja då börjar man sura och kalla mig för klagomur och div...
Men det går bra att klaga sj och INTE göra ngt...?? Jag fattar inte?! Ni säger att man behöver ett lexikon för att fatta hur en kvinna tänker och pratar, men vi då? Vi behöver ha ett helt uppslags verk och ändå inte fatta. Går inte ens googla på hur man fattat en Karl.
Men men så e väl livet, det ska inte vara enkelt utan gå som en berg och dal bana. Här är man väl på väg från toppen och på väg mot botten. För att sen göra några snäva svängar innan det går upp igen.

Jaja bit i det sura äpplet och låt det rinna ut med sanden, tills det ska städas igen....

Nu tar jag paus från allt och ska kolla idol och paradise hotel.
Imorgon är det inskolning mellan 9-14 så det blir en lång dag ;)

Ha det bra mina läsare och hoppas ni har mer glädje hemma hos er än vad det är här ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards