Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Annika - 24 augusti 2014 23:27

Jaha då snoras och hostas det här hemma. Den som råkat ut mest är min lilla L. Stackars liten är så snorig men ändå rätt pigg av sig. Blev febrig vid vällingdax så han fick lite alvedon för att kunna sova. Har gått bra ett tag nu ligger han på mig här i sängen och sussar gott men man hör hur snorig han är.
Imorgon börjar ju inskolnings veckan på dagis, bara två Tim imorgon men vi får se hur han mår imorgon mitti. ???
Nu börjar mina ögon bli rätt tunga och brännas, känns som man har några ton med grus i ögonen. John blund som vill att jag ska sova nu.
Efter några dygn med missade sov timmar börjar det kännas. Behöver sova men har inte ro att vila på dagen när jag har barn att titta till. Typisk mig alltid tänka på alla andras bästa innan mig själv.
Den dagen jag fått jobb och får in lön varje månad ska jag fasiken ta och skämma bort mig sj med nya kläder. Behöver det. Men vet hur det blir, åker oftast till gekås för prisernas skull men kommer alltid hem med saker till barnen inte till mig själv.
De är viktigare än mig.

Nu tar denna John blund verkligen över, lika bra göra som han säger. Så natti natti. Höres imorgon igen ??

OMG

Av Annika - 24 augusti 2014 13:29

Alltså serigöst hur orkar man hålla på??? Acceptera svaret och gå vidare med livet.
Min man fick inbjudan till barnkalas och tackade nej med det enkla svar som eftersom ni inte tyckte vårt ett års kalas var viktigt så tycker inte vi tre års kalaset är viktigt men tack ändå.
Vad händer? Jo det blir ett helvetes liv om det och nu ska de dra upp alla kalas osv man vart på och inte vart på. Ursäkta att våra barn vart sjuka precis som alla barn blir. Sen att de slumpats sig just när det är kalas är ju inget vi kan rå på. Eller kan man vrida ner feber osv med en spak på ett barn? Hmm får nog leta rätt den spaken.
Jag orkar inte vi lägger ner detta med kalas det e inget de kommer ihåg när de blir större iallafall.
Vi firar våra barn med dem som bryr sig resten skiter vi.
Orka bråka om allt hela tiden. Vart tog det med att familjen ska hålla ihop nu efter det tragiska som hänt?
Lätt att säga en sak men göra en annan.
Var tvungen att skriva av mig lite ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards