Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Annika - 25 augusti 2014 23:31

Undrar när man ska få sova ut ordentligt? Nu har det väl gått en vecka utan att man fått sova en natt ostört.
Svårt att sova med en bebis bredvid sig eller helst på mig. Efter ett tag gör det riktigt ont i kroppen. Känns som man går och lägger sig som en 36 åring men vaknar upp som en 75 åring. Inget går snabbt och det knackar i alla leder och ben.
Men samtidigt e det mysigt för det går snabbt tills de inte alls vill sova hos mamma längre. Han ska ju helst sova i sin egen säng, men nu när han e dålig har jag bäst koll på han nör han ligger bredvid ??
Han verkar må bättre ingen feber och sover lungt :) så jag hoppas han vaknar pigg och allert så vi kan ha inskolning imorgon igen :) bara 2 Tim imorgon.

För övrigt har det vart som alla andra dagar, man börjar städa men sen är allt framme igen. Dammsugar hela tiden känns det som men blir aldrig nöjd ändå. Får panik istället då jag inte får ngn hjälp :/
Men det e väl som vissa karlar ser det som att ta hand om hemmet och barnen det e kvinnans jobb, lite så känns det. Hallå lever på 2000 talet var e jämlikheten? Inte här iallafall. Orkar inte bråka om det heller, ser det som att jag med rent samvete kan säga att jag funnits där för mina barn, lekt med dem gett dem mat, myst, och sett till att de mår bra hemma.

Nu efter sett både idol och paradise hotel börjar jag bli trött faktiskt.
Imorgon är det skola/dagis. Kanske har jag tur och får vila lite ?

Nu sova
God natt ???

PS bilen gick igenom besiktningen ?ds

Av Annika - 25 augusti 2014 13:47

Min lilla kille har gått och blivit sjuk ?
Vi var på dagis en Tim idag sen var han för trött, när vi kom hem började han hosta och gnälla mer och nu börjar han få feber :(
Då det blir nog att skjuta upp inskolningen några dagar ?

Nu är gubben iväg med svärfar som kör in bilen på återbesiktning för andra gången. Gnäller de nu blir jag arg.. Men håller tummarna att Bettan blir godkänd?

Nu ska jag ta hand om min lilla kille som sover i min famn nu. Hoppas ni andra klarar er utan dessa baciller ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards