Alla inlägg under augusti 2014

Av Annika - 22 augusti 2014 10:52

Hoppas att jag kommer med i denna kampanj. Jag som älskar tacos framför allt den nya tacokycklingen som finns. Så god ?
Det hade vart gott att prova den i dessa båtar dom e i mjukt bröd då jag inte e förtjust i de hårda.
Då jag håller tummarna att jag får vara en av dem som får äran att buzza om dessa.

Av Annika - 21 augusti 2014 09:41



Svårt det ska vara att få loggan att komma med varje gång. vad gör jag för fel?

Av Annika - 21 augusti 2014 09:28



Mina flesta vänner bor i Norrköping och jag vet att de finns där för mig om jag behöver dem. Här känner jag inte många utan umgås med min man och barnen. Sen har jag min svärmor och ena svägerska här som finns vid min sida. Önskar de bodde lite närmare än 3 mil bort.

Men jag har två vänner i min närhet här. Carro min lilla pudding =) En vän som alltid lyssnar och finns här när jag behöver henne och hon vet att jag alltid finns för henne när hon behöver mig.

Sen har vi Melinda i kom kanske lite i fel kant med varandra i början men det var ingen av vårat fel utan hennes ex som spred massa lögner osv. Men nu är i vänner och chattar och ses ibland, blir inte så ofta för det är en bit mellan oss nu. Ett tag bodde vi grannar och då var det enklare.

Sen finns de de so komer och går när de tycker det passa dem. Men nu finns det inte en chans att jag släpper in dem för nära utan håler dem på avstånd!


Nu ska jag ge bebis lite mat och ny blöja innan det är dax att ta sig till ulricehamn och träffa Carro =) <3

Av Annika - 20 augusti 2014 14:39


Ett kul och intressant ställe att få vara med på där man kan få chansen tll att prova några produkter gratis, det ända man ska göra är att Buzza med sina vänner, kollegor ov och dela med er av provexemplaren. Sen i slutet av kapanjen får man gå in och svara på frågor m va man tyckte om produkten.

Själv är jag med och tycker det är jätte skoj. Har provat på en he del saker =)

Vill ni oxå bli en buzzador skriv till mig så ska jag hjälpa er =)



Av Annika - 20 augusti 2014 11:01

Känns så tyst och lugnt här hemma när barnen e borta. E van med full rulle och livat.
Just nu ligger min bebis och sover i min famn ??

Nästa vecka är det inskolning som gäller, blandade känslor där eller snarare separations ångest. Vill men samtidigt inte lämna han på dagis. Men jag tycker det är viktigt att barnen lär sig vara borta hemifrån och träffa andra barn. Men känns tryggt att han har William på samma dagis fast olika avdelningar.
Bara ett år kvar för William där sen börjar han i förskoleklass här och hamnar i samma skola som Liam :)

Albin har bara ett år kvar sen är det gymnasiet som gäller och han vill in på fordon :) ? tycker jag som alltid har ngt som behöver fixas på bilen ?

Nu snart dax att äta lite. Sen måste det stor städas här.

Av Annika - 19 augusti 2014 12:06

Så tyst och lugnt det är här hemma när 3/4 pojkar är iväg, inga som tjatar, bråkar och gnäller. Rena semestern.
Idag började Albin i 9an, Liam i 1an William är på dagis och Lowe börjar inskolning nästa vecka :)

Trodde det skulle bli jobbig process att få Liam till skolan idag då nya rutiner ska börjas igen. Men han gick snällt in och blev så glad över sin bänk och bara satt där och log ? ska bli kul och se hur mycket han kommer utvecklas iår med sin autism :) men jag e så otroligt stolt över han. Över alla mina underbara killar. ??

Nu byta blöja luktar som någon lagt en hög i blöjan ?

OMG

Av Annika - 17 augusti 2014 21:06

Alltså jag är så himlans avundssjuk och så fruktansvärt stolt över min kusin Linda som bakar så otroligt fina tårtor ??
Grymt imponerad med två småbarn, man och jobb lyckas hon finna tid till att göra så vackra tårtor.
Ni måste kolla in dem på instagram Bakotopp heter hon där. Lånade hennes bild på hennes senaste verk.
OMG säger jag bara?

Helt sjukt fin ??
Så stolt över dig.

Av Annika - 16 augusti 2014 21:16

Idag och imorgon är det gällstad dagarna men tycker inte det e ngt att ha, så det har jag struntat i idag. Men funderar på åka till lager 157 imorgon och se om de har ngt billigt :) ska se om de har de jeans byxorna jag vill ha för 150kr. Har inte anv jeans på flera år pga min övervikt jag hade. Men med träning och mindre mat så lyckades jag gå ner :)
Så nu vill jag hitta ett par snygga jeans som sitter bra på en hängig benig röv ?

Hade gärna vart hos min familj i Norrköping oxå då det vart Augusti festen denna helg. Inte så spännande men tycker marknaden kunde vart skoj :) och träffar min fina svägerska Erica och syskonbarnen ja självklart min bror oxå, fast han inte e den pratgladaste precis.
Mycket man vill men svårt att hinna med allt och sen e det ju det där med pengar.
Precis slut med min FP och så kom den härliga bilskatten på 2000kr oxå :( så pengar till övers blir det inte.
Så nu bara hoppas jag kan hitta ett natt jobb inom vården så snart som möjligt. Bara hålla tummarna?

Nu har bebis somnat och jag ska försöka få de andra två små att sova. Den äldsta är hos kompisar.
Så ikväll blir det egen tid med gubben ??

Önskar er alla en trevlig lördag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards