Alla inlägg den 5 september 2014

Av Annika - 5 september 2014 21:36

Hela denna dagen har varit skit känns det som. Verkar som de flesta vaknat på fel sida idag.
Börjar med W som var på riktigt dåligt humör på morgon allt var verkligen fel. Bara skrik och gråt gör att jag tycker han e stor nog att ta på sig själv (blir 5). Stora L var på bra humör, så det hade gått bra i skolan. A var hemma och var sjuk idag, jobbig hosta. Lilla L har vart som vanligt mammig. Lite gnällig men inte konstigt då två tänder är på G samtidigt.
Men jag tog med mig W och lilla L till biblioteket idag, för jag behövde skriva ut papper och sen skulle jag möta en tjej som skulle köpa två barn plagg av mig. Vi hann läsa en Alfons bok oxå innan hon kom :)
Sen har vi inte gjort så mycket mer än njutigt av vädret.
Men gubben har vart på skit humör idag oxå, skit kul när man har spräng huvudvärk.
Han gnällde på att jag inte plockade undan tallrik från bordet när han någon gång hade städat köket. HALLÅ? Du lägger allt i diskhon trots diskmaskinen står 20 cm bredvid. Säger jag till säger han jag tar det sen. Eller hur det ligger kvar över ett dygn tills jag får panik.
Står glas och kaffe muggar på bordet i vardagsrummet varje dag. Vem plockar hela dagarna? JAG! Jag Dammsugat minst 3 ggr/dagen med Lilla L på armen. Jag lagar mat, lämnar, hämtar barnen. Osv osv vad gör du? Ligger i soffan och kollat på TV. Skit du sett minst 300ggr.
Trött på få skit hela tiden. Han skulle skurat badrummet idag för det luktar från avloppet, gjorde han det? Nej så det fick jag göra. så jag har spenderat min fredag på knä i badrummet halvt under badkaret. Roligt va?
Har duschat iallafall och ska ta ngt att äta sen får det bli sängen, för jag orkar inte få mer skit idag!
Fick avreagera mig lite så nu kan jag sova gott

Sov gott
Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards