Alla inlägg den 17 september 2014

Av Annika - 17 september 2014 23:21

Dagen blev lite bättre trots att den började lite ångestfullt. Jag har sådan komplex över mitt utseende. Inte över vad andra tycker utan vad jag själv tycker. Det andra inte ser, vet jag ju om och vet bristerna finns där. Jag som idag tyckte att mina lår var enorma trots att andra säger typ kycklingben för de är beniga. Men jag sj ser ju inte det :/.
Men som sagt var det blev bättre, var hos en fin vän till mig idag och pratade lite. Verkar som vi alltid hittar ngt att prata om :)
Sen har det inte hänt så mycket mer, hämtat barnen, städat, lagat mat ja det gamla vanliga.
Imorgon har jag bestämt mig för att lämna barnen sen hem kolla på våra bästa år och sen sova. Känner jag skulle behöva det. Sen på lördag åker jag Ā och lilla L till Norrköping :) så på fredag blir det att handla.

Men nu ska denna kvinna gå och sova ZZzzzz

Så puss och kram

Bjuder på en bild på mig sj. Detta är då kroppen jag har sådana ångest över. :(

Av Annika - 17 september 2014 08:01

Justs nu känns denna dag inte bra, eller jo men idag är det en sådan dag då jag känner mig extremt stor Och tycker att alla delar på mig är hemska.
Kan titta i spegeln men ändå se mig som fet och ful, fast alla säger att jag är mager. Ibland kan jag tycka att fan jag ser inte så dum ut ändå. Men idag är en sådan dag jag hittar alla fel på mig själv. Allt från mörka fläckar i ansiktet, skinn som hänger, åderbråcken, bilring, ja hur mycket smink jag än sätter på ser jag felen. Sätter jag på mig kläder så kan jag inte ha tight idag för känns som allt bubblar överallt. Så idag fick det bli slappa byxor och en stickad pippiklänning i en storlek för stort för då syns inta alla skavanker.
Usch kan inte bara hjärnan komma ifatt synen någon gång så jag slipper dessa ångest känslor?
Hoppas jag inte har denna ångest på lördag då jag ska shoppa en outfit till brorsans överraskningsparty.
Hoppas på kunna få Lindas hjälp med att hitta ngt.
Men ett par dagar kvar att få bort denna ångest.
Suck hoppas det blir bättre under dagen. Inget kul med ångest. För när jag har den skulle jag kunna äta massa skit bara. Men gör jag det går jag upp i vikt igen eller så kräks jag. Så lika bra försöka tänka på annat idag.

Hörs senare i kväll efter PH så får vi se om ångesten försvann eller inte.

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards