Alla inlägg den 24 september 2014

Av Annika - 24 september 2014 23:22

idag har det vart en jobbig dag på många sett.
Idag skulle H har fyllt 18år, blivit myndig och få ta körkort osv tyvärr blev det inte så. ;( . Idag var vi ute och lade fina rosor på platsen och grattade dig <3 var inne hos din fina farmor oxå, förstår att du älskade henne extremt mycket för hon är en väldigt älskvärd person. Hon saknar dig så extremt mycket, men märker av din närvaro vilket betyder så mycket för henne. Fortsätt att vara hemma och visa din kärlek för henne.
Fortsätt gå runt bland släkt och vänner. Vi alla behöver känna din närvaro. Men jag hoppad du haft en bra födelsedag i himlen och att de andra änglarna tagit hand om dig. Stort grattis igen H på 18 års dagen vi älskar dig.

Annars idag har jag haft möte med skolsköterskan för stora L. Mycket som ska göras när man har ett barn med speciella behov. Men det kommer bli bra.
Sen har jag och gubben äntligen rensat förrådet, slängt av en massa saker då de ställde upp containrar här i byn så man kunde slänga massa saker. Så vi passade på. Fick inte bort allt men väldigt mycket. Nu är det bara sopa och slänga lite till som gäller och sen organisera allt.
-------
Bakat har jag gjort idag blev det moccarutor. Imorgon vaniljbullar och tårta.
Imorgon fyller min W 5år förstår inte vart tiden tar vägen.
----------

Sen PH hallå SAMIR vill ju ha dig kvar, du skulle stannat och rört om i grytan lite. Kristian du skulle slängt ut Saga istället.
Men tillbaka med Samir så vi har lite ögongodis att titta på ;)

Men nu är det läggdags som gäller ny dag imorgon. Telefon möte med FK oxå bättre lycka denna gång. Ska försöka hinna söka lite jobb oxå.

Men nu säger jag Puss och kram

Av Annika - 24 september 2014 08:05

jag hoppas du har det bra på andra sidan, medans vi här lider Av saknaden efter dig. Vi försöker gå vidare i livet men något fattas oss hela tiden. Idag skulle du fyllt 18 år. Det var nu du skulle bli myndig, ta körkort, leva livet och tänka på framtiden. Du hade hela livet framför dig. Det gör ont att tänka att du inte finns med oss längre <3
Men jag hoppas verkligen att du firas på andra sidan med dunder och brak. Du förtjänar det bästa det har du alltid gjort trots din barndom inte alltid var en dans på rosor.
Men som din extra mamma som alltid sett till dig bästa önskar jag dig en underbar 18års dag!
Hipp hipp hurra för världens finaste H på din 18års dag. Vi älskar dig!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards