Alla inlägg den 16 september 2014

PH

Av Annika - 16 september 2014 23:33

Paradise hotell ett program man är helt beroende av. Älskar all drama som sker. Saknar vissa deltagare sen förra Säsongen, som ögongodiset Samir. Inte min typ men ngt speciellt e det med han. this is fucking paradise. Denna gång är det Eric som är ögongodiset :)
önskar det konmer en spök vecka som de har i BB det hade vart as skoj.
Sen är det idol oxå men tycker inte det vart mycket att hänga i granen. Men får säga grattis till Charlie från Borås som gick vidare idag :).

Idag har jag vart på utveckingssamtal med stora L och han är jätte duktig och utvecklas hela tiden. Svårighet är det ju så klart oxå inte lätt när man har autism och inget språk. Men det kommer komma det tvivlar jag inte på. Är så stolt över honom.
Stolt över alla mina fyra pojkar, älskar de så otroligt mycket.

Imorgon ska jag träffa M medans jag ändå ska till Gällstad.

Ska avsluta bloggandet med att skriva: Stort grattis till Carro min fina vän på fin födelsedag. Hoppas du haft en underbar dag med massa kärlek och paket. Jag kommer och firar dig nästa vecka.
Jag är så glad över att jag har dig som min vän. Du är go, glad och omtänksam. Du finns alltid här för mig och lyssnar och förstår. Jag hoppas du vet att jag alltid finns här för dig när du behöver mig. Som en lyssnare, stöttare och som en vän.
Så Carro GRATTIS på födelsedagen

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards