Alla inlägg den 15 september 2014

Av Annika - 15 september 2014 23:20

Vilket liv det har blivit efter valet. OMG alltså. Varje status på fb har nästan vart om att folk sk vänner plockat bort dem från deras sidor pga att de röstat på SD. Hur jävla patetiskt löjligt är inte det?
Väljer man vänner pga vilket parti man röstar på? Tydligen gör man det. Så när man ska lära känna nytt folk måste man väl fråga vilket parti e håller på. Är det S eller SD då säger vi tack och hej för det går ju inte. För alla som röstar på SD e rasister och sverige kommer gå under med S i makten. Jag säger hellre S än M i makten. S och SD vill förbättra skolorna och för de äldre, inte göra de rika rikare och fattiga fattigare. Slopa fas 3. Det e ändå bara skit. Folk kommer ut i praktiker och är då inte öppet arbetslösa, många jobb M har skaffa. NOT. Ni sätter de på aktivitet gör små pengar medans de jobbar häcken av sig. Nej nu hoppas jag på riktiga förändringar.
Tycker inte som alla andra konmer aldrig göra. Jag Har mina åsikter precis som alla andra. Jag dömer ingen.
Vet att en plockade bort mig som vän pga mitt val i valet. Ärligt väx upp du e fan 36år. Inte 15. Inget jag bryr mig om, men too bad for you att inte era pengar blir mer utan att jobba för dem. Kanske dax att börja jobba lite sj istället för att gå på gubbens pengar. Bara för han e pilot och tjänar massa behöver man inte vara hemma fru. Jaja inte mina bekymmer. I don't give ā f**k.

Efter denna dagen med en glad och duktig kille i skolan som kämpar på trots sin autism, har det vart en bra dag hemma. Bara glada miner och det är kul. Imorgon har jag utvecklingssamtal med stor L första nu när han går i 1an :).

Har även sågat bort massa grenar på baksidan av huset idag och ska imorgon börja gräva upp rötterna så vi slipper rensa varje år.
Städat halva huset har vi med gjort, började göra om i stora L's rum oxå, när L kommer in säger han oh fint. Det värmer då det inte är många ord som han pratar.

Men nu är det Nanna dax
Puss och kram på er

Av Annika - 15 september 2014 00:00

Jag är verkligen inte politiskt intresserad och tycker att sådant är tråkigt. Men i år har jag röstat och är överlycklig över resultaten.
Har aldrig gillar moderaterna då jag tycker att Sverige gått utför. De säger att fler fått jobb och arbetslösheten har minskat. Mycket möjligt men de hamnar i praktik, aktivitet, studier så är de inte öppet arbetslösa. Men praktik e inget jobb inte heller att sitta och göra annat för att du inte får vara utan aktivitet mer än 90 dagar.
Ge mig ett jobb som usk som af ändå betalat för, men nej jag kan få en praktikplats på ett boende och ha mitt aktivitetsstöd. Hallå tror du jag vill jobba för slav lön?
Usch nu är jag arg. Men nu är det äntligen ändring. Moderaterna och Reinfeldt är bye bye, och vi välkomnar soc till makten.
Sen vill jag säga grattis till SD som blev tredje största partiet. Jag anser inte att de är ett rasistiskt parti, utan ett parti som vill bevara Sverige. Få ordning på landet, ekonomin satsa mer på vårt folk och äldre osv. De har inte sagt ngt om att skicka hem alla utan stoppa massinvandringen. Att andra länder ska öppna sina armar oxå inte bara Sverige. Vi har inte råd med det.
Jaja kalla mig rasist eller vad fan som helst, men jag står för mina åsikter och tycker att vi ska satsa på våra egna först. Men jag och de som känner mig vet att jag inte är rasist eller nazist.
Usch nej nu orkar jag inte mera. Jag säger iallafall tack och hej tur du avgår Reinfeldt! Välkomna S och SD.
Slopa fas 3 det första ni gör och ta hand om våra barn och de äldre.

Tack och hej.

Så röstades det här omkring :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards