Alla inlägg den 30 september 2014

Av Annika - 30 september 2014 23:20

vilket underbart program. Så kul att se andra bli livrädda och vara glad att man inte är den som är med där. Tycker det verkar vara skit kul att vara med men samtidigt skulle jag vara livrädd hela tiden. Aldrig att jag skulle vara den sista kvar. Ensam i skogen med alla ljuden, alla uppdragen, i en kolsvart skog. Hade nog lagt mig ner i fosterställning och stor bölat. Men hade kunnat tänka mig vara den som skräms :-)
Men ett sjukt underhållande program.

Sen hallå PH omg ni kan ju inte skicka ut Eric??? Men jag tror han kommer tillbaka imorgon igen. Hippas iallafall annars finns det inget ögongodis..
Vilken mobbning som pågår där inne. Visst han är inte min favorit heller Jocke alltså, vet inte om det e hans personlighet eller ngt som gör att jag inte gillar han. Men man behöver inte vara otrevlig heller mot han. Men han har nog rätt i att en val skulle ha större chans att få sex i huset än du. Inget med utseendet utan det e nog för att han e lite för mycket och för mycket på. Blir jobbigt då.
Kom tbx Samir och Eric.
---------

Idag har vi vart och slängt lite mer på tippen och imorgon åker det sista. Så skönt att ha det gjort. Stor klapp på axeln.
Har vart duktig och bakat två omgångar med bröd en med smak av havssalt och en utan. Mycket goda.
Sen har det städats och jag har hämtat ut stora L's födelsedagspresent.
Annars vart en bra och rätt lugn dag.
Imorgon blir det möte för gubben på fm, försöka baka mer bröd.

Men nu går ögonen i kors

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards