Alla inlägg den 18 september 2014

Av Annika - 18 september 2014 22:22

i natt var det verkligen hel skumt. Vet inte om det har någon koppling. I natt drömde jag att det stod en Kille vid vår dator som är i vardagsrummet, jag blev skraj för den känslan av att verkligen se ngt och inte bara känna eller höra.
Efter ett tag skriker min näst minsta pojke W på mig då han verkar gått och lagt sig i soffan mitt i natten, detta var kl 5 imorse. Han ligger och skriker låt mig va jag vill inte. Så jag går upp och han är fullt vaken och säger att det är flugor som är på han men det var inga flugor här. Så jag lugnade ner han och gick och lade mig igen, efter 5 min när jag nästan somnat skriker han igen. Och jag får lägga mig i soffan resten av natten och då sover han och inga flugor är här. Vad kan det varit?
Bara så skumt allt att jag drömde samtidigt att jag skulle gå ut i vardagsrummet för att kolla till ngn av pojkarna som skulle sovit där. (Alla sover i sina sängar vanligtvis) ser hur det står en killes gestalt vid datorn. Bara några minuter senare skriker W från soffan helt förtvivlad och gråter. Trodde först han gick i sömnen eller pratade i sömnen men icke, fullt vaken var han.
Jag fick lägga mig och sova på soffan den sista timmen. Jan somnade direkt och Jag låg och försökte se el höra flugor som inte fanns.
Konstigt var det.
Har en kompis som känner en del medium fick kontakt med en super go tjej som ville hjälpa mig.
Hon bekräftade att det var en släkting som var på besök osv en som inte vart avliden så länge. Med bokstaven H. Vet precis vem det är ??
Han var där för att titta till oss ??? han har inte gått in i ljuset än för han kände att han inte kunde lämna oss än för vissa inte sörjt klart eller börjat. Han går mellan släktingarna och sina kompisar för att trösta och för att be om ursäkt. Han vill inte lämna oss helt än när alla fortfarande är så ledsna<3
Alla går tro vad de vill om detta med andra sidan, jag tror på det och jag kan känna närvaro.

Sen idag har jag fått höra tråkiga nyheter som gör att en god vän till mig inte mår bra :( jag önskar bara att hon och barnen kunde få leva i fred och känna sig trygga. Usch för vissa människor som inte kan se till barnens bästa, utan bara vill hämnas.

[Bild]

Jag hoppas han en dag fattar att barnen är de som får lida.

Annars har det vart en solig skön dag.
Imorgon ska det handlas och packas lite inför trippen till Norrköping :-)

Men nu är det natti dax

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards