Alla inlägg den 27 september 2014

Av Annika - 27 september 2014 23:40

idag hade vi kalas för W och N en 12åring och en 5åring <3
Mycket lyckad dag. W fick två spider man gubbar och en påse godis :)
Jag fick en kruka med jätte fina rosor i av fina M-L <3 vilken underbar kvinna. Stort hjärta och stark i själen.
Gav mina tavlor idag oxå som jag gjorde igår. En till M-L och en till svärmor. Två fina människor som jag är glad finns i mitt liv nu. Önskar H var med oss oxå, han hade nog gillat det. Tror nog att du var här en sväng idag oxå även om att din dotter fyller år idag oxå. Nu kan du ju göra vad du vill, när du vill och med vem du vill?? har träffat super fina N min extra dotter, oxå en underbar och stark person. De är värda allt i världen.
Jag önskar jag kunde göra ngt för att hjälpa dem med smärtan men det gör ont i mig oxå. Många önskar att de fick en minut med dig, jag vill inte ha en minut jag vill ha dig här för evigt!

Min fina roskruka :)

Annars har dagen bara sprungit iväg.

Nu är jag extremt trött och hoppas att lilla L får sova ordentligt nu när han börjar bli snorigt och förkyld. Lite hostig oxå hoppas bara det inte är krupp bara.

Tack alla för en lyckas dag älskar er alla <3

Puss och lran

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards