Alla inlägg den 12 september 2014

Av Annika - 12 september 2014 23:55

Börjar undra om det spökar här hemma. Idag när jag lagade mat pratade vi om H och vrf det som hände hände. Alla tror olika och inget brev efterlämnade han. Jag lyssnar på hans farmor som kände han bäst efter hans syster förstås. Han bodde hos sin farmor de senaste 4-5 åren.
Alla spekulationer som förmodligen aldrig kommer få ngr svar. Vi lever med ovissheten.
Men i allafall så efter maten satte vi oss i soffan och tittade på barnprogram med W. Mitt i allt hörde vi ngt som lät som en dörr som öppnades. Kollar mot A's rum och ser att hans dörr har gått upp. Och jag vet att den var stängd för jag själv hade stängt den för att inte barnen ska gå in där främst lilla L.
Men dörren stod på glänt, och det var inget korsdrag, då stängs dörrar oftast inte öppnas?
Vi tittade på varandra och undrade först vad det var.
Gubben som vanligt den var öppen innan,korsdrag osv.
Jag tror att det var H som var här och ville säga att han e på besök.
För det känns inte som det är ngt ont.
Vår fina H vad vi saknar dig och din sjuka humor.

Nehe nu har jag sådan huvudvärk så jag måste sova innan alla måsten börjar igen.

Sov gott

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards