Alla inlägg den 20 september 2014

Av Annika - 20 september 2014 23:00

idag hamnade vi i Norrköping hos mamma :)
Nu är jag på hemmaplan där jag är född och uppvuxen. Ibland längtar jag hem hit till mina vänner och familj. Men samtidigt är det skönt att ha ngt att längta till och kunna fly till när man behöver komma hemifrån. Saknar L och W och min man som är hemma. Idag skulle det vart ett överrasknings party för min bror P som fyller 40 År idag. Men barnen fick magsjuka i natt så allt blev inställt.
Men tog med mig lilla L och A och åkte hit ändå.
Idag blev det en tur på stan och shoppade lite på New yorker :) ett par byxor, en skjorta, en topp och två T-shirts till Ā. Allt för 325 kr. Billigt och bra. Sen köpte jag ett spel till W som fyller år på Torsdag.
Sen har vi inte gjort så mycket mera. Imorgon ska vi ta en tripp till maxi shopping området :). Sen innan vi åker hem ska vi ta en tripp till Svärtinge och hälsa på min far så han får träffa L för första gången.

Men just nu känns det som jag skulle kunna somna när som helst.
Så nu säger jag godnatt för denna gång.

Puss o kram

Stort grattis Kära bror på din 40 års dag. Hipp hipp hurra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards