Alla inlägg den 19 september 2014

Av Annika - 19 september 2014 22:47

idag har vart en dag som ena stunden var bra för att sen bli skit.
Natten var inte skoj lilla L vaknade kl 1 inatt och var hur pigg som helst medans mamma bara ville sova. Så upp med han. Sen när man väl somnade efter ett par timmar var det dax att gå upp igen. Stora L skulle till skolan och vi andra åka och handla.
Hittills so far so good.
Sen efter maten som fick bli pizza idag, sa jag att jag hittade en jacka på lager 157 som jag vill ha. Då sa Ā att han oxå ville ha en, då dampade Mick sönder och sa att han inte ska ha ngn ny jacka. För han e bortskämd ska ha nya kläder hela tiden fast han har massa. Jag sa till han att han inte alls har mycket kläder han har växt ur dem. Men som vanligt tror han inte på mig. Skillnaden är att Ā är störst han har ingen att ärva kläder efter. Så det blev ett himlans liv. Och som vanligt säger han att detta äktenskap kommer aldrig hålla osv. Samma sak varje gång vi grälar.
Roligaste är att han snusar upp mer pengar varje månad än vad två jackor hade kostat att köpa. Men så tänker inte han.
Men sen lugnade han ner sig när han märkte jag irriterade mig.
Gick ut och klippte gräset med lilla L springandes vid fötterna. Medans han som vanligt sitter i soffan och glor på tv. Vid nästa gräl ska han få höra han oxå. Men nu är allt bra igen.

Imorgon tar jag med min stora och minsta kille och åker hem till Norrköping till min mamma. Gå på stan lite, på kvällen fira brorsan på hans 40års dag. Han börjar bli gammal ;)
Så nu för att få ngr timmars sömn säger jag god natt

Puss och kram

Vår badplats :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards