Alla inlägg den 29 september 2014

Av Annika - 29 september 2014 23:25

ja det nog alla vi mammor ja även pappor så klart. Men tror vi mammor är lite mer oroliga och tror det värsta.
Min pojk som då inte svarar svarar i telefon eller på sms, får en att bli nojjig. Läser på instagram att hans kompis fick krångel med sin moppe och skadade sitt ben, vilket får mig att tänka de värsta. Självklart frågar jag direkt vart A är, men han var inte med han utan hos en kompis. Men oron är kvar då han inte svarar. Efter 12 ringda och fyra meddelanden skickade svarar han äntligen på kik och jag kan äntligen slappna av. Han tycker jag e löjlig men jag e mamma och extremt rädd om mina pojkar.
Kalla mig mesig och då svarar jag stolt över det.
-----
Idag blev äntligen förrådet rensat och det blev hur bra som helst :) man kan gå där inne, få plats med moppen och barnvagn och ändå finns det plats kvar :-) bara två vändor till tippen så e nästan allt borta :-) fördelen med att rensa är att han hittar massa saker man trodde var slängt eller borta. Som typ kläder, skor (hitta ett par höst skor) vinterskor till lilla L och W. Ibland har man tur. Saker jag köpte på Irland. Sen hittade vi en av ringarna vi fick av H när vi bodde i fbg. Som kom från Långås marknad. Minnen som aldrig försvinner <3 sådant betyder så mycket.
-----
Annars har dagen vart helt okej, inget spännande har hänt utan vart en lugn dag. Trött bara, kan bero på att W väckte mig inatt av att drömt att jag glömde kvar han på dagis och åkte hem utan han :(
Kl var då 4 sen dess var han vaken och kunde inte sova. Så halv vaken sen dess har jag vart.
Ingen mens i sikte än heller :/

Idag kom L's födelsedags present oxå, ska hämtas ut imorgon :-) han får dock vänta tills den 21e okt :)

Nu går ögonen i kors så lika bra säga godnatt. ZZZzzzz

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards