Alla inlägg den 6 september 2014

Av Annika - 6 september 2014 20:02

Dagen har gått upp och ner. Idag har saknaden vart stor efter H, den 10e är det 4 månader sen han valde att lämna livet och oss kvar här. Det går inte att förstå att den vackra killen som alltid var så glad och sprallig som hade hela livet framför sig valde att inte uppleva allt.
Ibland funderar jag på om han mådde väldigt dåligt och döljde det bra. För ingen har sett ngt. Nu när jag kollar bilder på han, spelar ingen roll om det är på han själv el tsm M sin tjej han ser inte lycklig ut. Hans ögon ser tomma ut, ledsna. Inte alls lyckliga.
Om han redan mådde dåligt innan bråket med tjejen om hennes ljugande, så kanske denna gången var droppen. Att han inte orkade mer, kände sig misslyckas? Ja frågorna är så många och vi får inte svar på dem först vi ses på andra sidan igen.
Idag har det vart jobbigt tänkt mycket på den gamla Goa tiden då vi nästan sågs varje dag. Undrar om du levt idag om vi bort kvar där?? Jag tror nog det, du var som lyckligast när vi alla träffades när vi ville. Inte som det blev när vi flyttade hit, att vi bara sågs på kalas och vissa jular. I julas var sista gången vi sågs :( du skulle vart hos oss den 2maj men ni festade dagen innan och orkade inte komma sades det. Annat rykte var att tjejen inte ville och då kunde inte du heller gå. Sen gjorde ni slut och bara 8 dagar senare gjorde du slut på livet.
Hoppas du har det bra på andra sidan och gör precis vad du vill och känner dig fri. Jag förlåter dig för det du gjorde och jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig, min fina extra son??
Du finns i mina tankar hela tiden och du har för evigt en plats i mitt hjärta och den kan aldrig ersättas av ngn annan.

Denna text skrev jag dagen efter du fick bort :
Saknaden går inte att beskriva med ord. När du lämnade oss tog du en del av oss alla med dig. För evigt finns du med oss, vi bär dig och våra minnen i våra hjärtan. Vi minns stunder där vi skratta och log mot alla hys du gjort. Att veta att vi aldrig får se ditt vackra leende igen, skär i våra hjärtan. Men vi vet att du nu har det bra tsm med din kära hund. I våra hjärtan och minne lever du kvar?? För evigt älskad kommer du vara. En dag ses vi igen, så vi säger inte farväl utan på återseende ??

Saknar dig ;(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards