Alla inlägg den 13 september 2014

Av Annika - 13 september 2014 22:44

På instagram fick hg en utmaning att skriva 20 saker om mig och utmana andra. Tänkte jag lägger upp 20 saker om mig här oxå :)


1. Född i Norrköping
2. Har 4 pojkar
3. Gått ner ett X antal kilo (65)
4. Coca Cola Zero beroende
5. Är kanske för snäll
6. Är en människokännare
7. Gift
8. Utbildad barnskötare och undersköterska
9. Älskar twilight filmerna
10. Kollar pretty little liars serien
11. Vill ha en dotter
12. Har jobbat på förlossningen
13. Har tatueringar
14. Tror på andra sidan
15. Älskar att baka
16. Bra lyssnare
17. Har barnasinnet kvar
18. Saknar alla i Norrköping
19. Hatar att städa
20. Har ett barn med autism ??

Av Annika - 13 september 2014 21:19

Stort grattis säger jag till världens bästa svärmor som fyller år idag :)
Ja inte alla som tycker om sina svärföräldrar men jag gillar mina jätte mycket. De ställer alltid upp och finns där när man behöver dem.
Träffade min fina svägerska S oxå :) hatar att de bor en bit ifrån. Tycker de skulle bo här ute så man kunde ses oftare..

Annars har dagen gått fort och mys mat med kyckling ben och revbensspjäll :)

Har precis kommit hem efter vart och lämnat kondomer till stora grabben. Bra att de använder skydd för jag vill inte bli farmor ännu :)
Svårt att förstå att han blivit så gammal redan.
Ja vi har ett bra förhållande jag och pojken vi kan prata om precis allt utan att det blir pinsamt. Lite kul att hans kompisar önskar deras mammor var mer som jag ;) e en MILF oxå fick jag höra hihi.

Nu när lilla L har somnat ska jag göra en tårta. Blir en tårta bara för att det är val imorgon. Ska dekorera tårtan med att skriva namnet på partiet jag ska rösta på, bara för att jag kan.

Så glöm nu inte göra det rätta. Rösta imorgon för en förändring i Sverige, gör din rätt, rösta rätt :)

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards