Alla inlägg den 11 september 2014

Av Annika - 11 september 2014 22:31

Idag har jag vart ute och hälsat på N min fina extra dotter (svägerskans dotter) och hennes fina farmor. De två människorna är så underbara och så lätta att prata och umgås med. Tror inte det var en tyst minut under de 3tim jag var där.
Nu har vi bestämt oss för att slå ihop W och N's födelsedagar då de ändå fyller samma dag. Ska bli mysigt och super trevligt ??

Ikväll har jag skrattat så jag nästan kissat ner mig. N hon har så sjuk humor och stört skön. Hon e den som säger sanningen ingen annan skulle säga. Haha hon e för go bara.

Annars har det vart en lugn dag idag. Har nyss satt en nattdeg på jäsning. Tänkte det skulle bli nybakat bröd till frukost :)

Har så konstig känsla över urinblåsan idag. Känns som jag ska kissa mer mig och springer på toa hela tiden, svider inte när jag kissar och ingen feber. Men känns som det typ svider el bränner i slidan.
Får se hur det känns imorgon, om det är tid att ringa vc.
Håller tummarna det är över tills imorgon.

Natti natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards