Direktlänk till inlägg 1 september 2014

Lugn och ro?

Av Annika - 1 september 2014 16:08

Var kan man köpa lite fritid? Har verkligen ingen fritid då min dag börjar 6.15 då lilla L vaknar och säger upp upp. Sen är det barn som ska hit och dit.
Idag var vi och slängde mer på tippen och sen sålde vi A's ps3. Hem och hämta stora L från skolan och den har det vart att plocka upp efter barnen. Lagat mat har jag hunnit göra oxå. Nu om ca 40min ska jag åka in till Ulricehamn och sälja en Pippi tröja för 20kr sen åka och hämta gungan. Sen hem och sätta upp den. Sen ska jag hinna med att plocka upp tvätten oxå. Hoppas på vara klar med allt till 20 då idol börjar. Jag vet småbarns program men jag tycker det är kul att se folk göra bort sig, samtidigt tycker jag de e otroligt modiga som vågar ta chansen. Själv hade jag aldrig ställt upp ?
Sen är det nya avsnitt av det okända idag oxå, älskar de programmen älskar det ockulta. Sen avslutar jag kvällen med paradise hotel ?
Om jag inte somnar där emellan ?

Fick ett sms från AF att jag har möte där imorgon, tack för smset för jag hade glömt det totalt.
Hamnar väl på någon skit fas 3 ställe som jag kommer hata kan jag tänka mig.
Ge mig ett jobb NU!
På ons ska jag sätta mig och maila alla boenden igen och en del avdelningar på sjukhuset bara för att jag kan :)

Men nu ska jag ta och varva ner en fem min innan jag måste sätta igång igen. Ingen annan som gör ngt ju...

Den ska bli vår plus en bebis gunga :)

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 7 december 2014 08:43

länge sen sist nu jag skrev, men sen jag började jobba för en månad sen så har jag inte haft tid eller ork att skriva. Men tänkte jag kan slänga ihop lite nu medans jag har lite tid över. Sen en månad tillbaka jobbar jag i hemtjänsten med en tjänst...

Av Annika - 15 november 2014 20:25

tiden går och jag hinner inte med allt jag borde. Har fått en heltidstjänst i hemtjänsten och började i måndags. Tre brevid gångar en prov dag och en själv. Proven var om Tes och viva och fick alla rätt på båda proven ? och i fredags gjorde jag d...

Av Annika - 6 november 2014 22:28

förlåt för dålig uppdatering, började bra sen dalade det ner. Eller var det brist på ngt att skriva? Lite blandat tror jag. Det har inte hänt så mycket spännande att skriva om. Vart på utvecklingssamtal med W i L och de har bara goda saker att säga...

Av Annika - 30 oktober 2014 20:41

nu har det gått ett par dagar sen jag skrev. Jag lever och mår bra. Bara vart vårt internet som är segt nu och då har det krånglat att logga in här. Så vad har hänt? Barnen har höstlov och de klättrar på väggarna här. Vi har inte så mycket peng...

Av Annika - 24 oktober 2014 23:17

ja orken var e den? Vissa dagar mår jag rätt bra, andra mindre bra. Haft några svakor där jag hellre legat under jorden pga allt som rör sig i huvudet, orken, lusten, ångesten. Många faktorer som spelar in. Dagarna kan vara helt okej, då barnen är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards