Alla inlägg under september 2014

Af

Av Annika - 2 september 2014 19:40

Inget ställe man vill gå till men tyvärr ett måste då man inte hittat ett heltidsjobb ännu. Men min handledare är hur gullig som helst och sjuk humor det gillas :)
Hon är inte så hård mot mig och vet att jag har lite att säga till om och inte ändrar mig. Hon vet om att jag har en autistisk pojk och hur läget är med dagis osv. Så hon hjälper mig hitta dag el natt jobb och drar i sina trådar hon oxå. Guld värd är hon :)
Så idag har jag slängt in två jobb ansökningar redan och hon slängde iväg ett till kommunen om mig att få in mig på jobb inom vården ?
Så nu håller jag tummarna att det blir ngt jobb snart ?

Det hade gått bra för lilla L på dagis idag, lite mamma längtan då och då men det e ju en vane sak så det kommer gå över snart ??

Idag har jag vart med Melinda på fm och satt upp studsmattan hon köpte av mig, sen var jag på af sen hem och nu har vi fyllt bilen med skit till tippen igen.
Nu nattas bebis sen är det idol och paradise hotel som gäller ?

Rätt fint här där vi bor :)

Puss och kram

Av Annika - 1 september 2014 16:08

Var kan man köpa lite fritid? Har verkligen ingen fritid då min dag börjar 6.15 då lilla L vaknar och säger upp upp. Sen är det barn som ska hit och dit.
Idag var vi och slängde mer på tippen och sen sålde vi A's ps3. Hem och hämta stora L från skolan och den har det vart att plocka upp efter barnen. Lagat mat har jag hunnit göra oxå. Nu om ca 40min ska jag åka in till Ulricehamn och sälja en Pippi tröja för 20kr sen åka och hämta gungan. Sen hem och sätta upp den. Sen ska jag hinna med att plocka upp tvätten oxå. Hoppas på vara klar med allt till 20 då idol börjar. Jag vet småbarns program men jag tycker det är kul att se folk göra bort sig, samtidigt tycker jag de e otroligt modiga som vågar ta chansen. Själv hade jag aldrig ställt upp ?
Sen är det nya avsnitt av det okända idag oxå, älskar de programmen älskar det ockulta. Sen avslutar jag kvällen med paradise hotel ?
Om jag inte somnar där emellan ?

Fick ett sms från AF att jag har möte där imorgon, tack för smset för jag hade glömt det totalt.
Hamnar väl på någon skit fas 3 ställe som jag kommer hata kan jag tänka mig.
Ge mig ett jobb NU!
På ons ska jag sätta mig och maila alla boenden igen och en del avdelningar på sjukhuset bara för att jag kan :)

Men nu ska jag ta och varva ner en fem min innan jag måste sätta igång igen. Ingen annan som gör ngt ju...

Den ska bli vår plus en bebis gunga :)

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards